Актуальні новини:


вівторок, 13 серпня 2013 р.

Пример расчета заработной платы

Для примера рассчитаем заработную плату за июль 2013 года. Заработная плата работника 1148 грн., немного больше чем минимальная (1147грн.). Есть заявление на применение налоговой социальной льготы.

Размер социальной льготы в 2013 году - 1147 х 50%=573,50 грн. (в соответствии с п.169.1.1 ст.169 Налогового кодекса Украины).

Согласно той же таки ст.169 Налогового кодекса Украины плательщик налога имеет право на уменьшение суммы общего облагаемого налогом дохода в виде заработной платы на сумму налоговой социальной льготы.

В 2013 году социальная льгота применяется к заработной плате которая не превышает 1610 грн.

Начисляем заработную плату за первую половину месяца (аванс), то есть за дни, которые отработаны до 16 июля.

У предпринимателя обычный график работы пять дней в неделе. Следовательно, до 16 числа работник отработал  11 рабочих дней.

Начисленная заработная плата за 11 отработанных дней составляет:

1148 грн. / 23 (количество рабочих дней в июле) * 11 = 549,01 грн.

Удержание единого социального взноса:

549,01* 3,6% = 19,76 грн.

Определяем базу налогообложения налогом на доходы физических лиц.

549,01 - 19,76 = 529,25 грн.

Налог на доходы физических лиц:

529,25 * 15% = 79,39 грн.

Начисление единого социального взноса (в данном случае класс риска - 1, см. классы рисков):

549,01 * 36,76% = 201,82 грн.

Заработная плата (аванс), которую получает работник на руку:

549,01 - 19,76 (ЕСВ) - 79,39 (ПДФО) = 449,86 грн.

Выплату осуществляем 16.07.2013 так, как советует Минтруда.


Начисляем заработную плату за вторую половину месяца - 31 июля, за 12 отработанных дней.


Начисленная заработная плата за вторую половину месяца составляет:

1148 - 549,01 = 598,99 грн.

Удерживаем единый социальный взнос:

598,99 * 3,6% = 21,56 грн.

База налогообложения налогом на доходы физических лиц:

598,99 - 21,56 = 577,43 грн.

Налог на доходы физических лиц (применяем налоговую социальную льготу):

(577,43 – 573,50) * 15% = 0,59 грн.

Начисляем единый социальный взнос:

598,99 * 36,76% = 220,19 грн.

Заработная плата за вторую половину месяца, которую работник получает на руки составляет:

598,99 – 21,56 (ЕСВ) – 0,59 (НДФЛ) = 576,84 грн.

Выплату осуществляем 01.08.2013 так, как советует Минтруда.

Следовательно, в результате начисления рабочему зарплаты в сумме 1148 грн. имеем:

В ПФУ - 463,33 грн.(19,76грн.+21,56грн.+201,82грн.+220,19 грн.);

НДФЛ - 79,98грн.(79,39грн.+0,59грн.);

Рабочему на руку - 1026,70грн. (449,86грн.+576,84грн.)


Всего затрат - 1570,01 грн.

Похожие материалы:

1 коментар :

Анонім сказав...

Доброго дня, я керівник підприємства, що займається оптовою торгівлею на території України та за її межами. Вибачте, що не називаю свого прізвища, тому що хвилююсь за свою власну безпеку та безпеку свого бізнесу!
Але я вирішив висвітлити свої проблеми в засобах масової інформації, тому що не можу більше терпіти свавілля посадовців ДПА Вінницької області, а саме в кінці 2013 року завдяки вказаним посадовцям втратив значну суму коштів.
Так, не буду приховувати, з метою підписання одного з контрактів на продаж продукції, мені терміново стали потрібні готівкові кошти. Знайомий порадив мені звернутися до жінки на ім’я Світлана, яка зможе допомогти мені в даному питанні. Я передзвонив та домовився про зустріч, на якій Світлана повідомила мені, що в неї є фермерське господарстфво «Сіопт-Агро» (код 38373395), яке успішно працює у сфері надання фіктивного податкового кредиту. З її слів, успіх полягає в тому, що дане підприємство персонально контролює один з заступників ДПА у Вінницькій області Тишківський В.Т., за що також отримує свої відсотки. Після таких слів та такої гарантії, я погодився на співпрацю з Світланою. Мені спочатку дуже сподобалась співпраця, готівку мені привозили вчасно, без затримок, я також вчасно виконував свої зобов’язання – сплачуючи 7 % від перерахованих сум.
Через деякий час я знову зустрівся з Світланою та сказав, що маю намір продати свій бізнес у зв’язку з виїздом за кордон та повідомив, що через тиждень буде останній транш грошей. Як ми і домовились, через тиждень на розрахунковий рахунок «Сіопт Агро» я скинув понад 2 млн. грн., готівки мені привезли лише 800 тис. грн.. На телефонні дзвінки Світлана не відповідала і я особисто приїхав до Вінниці щоб знайти її. На четвертий день перебування в Вінниці, завдяки знайомим, що працюють у відповідних структурах (світ не без добрих людей), я знайшов її в одному з кафе м. Вінниці. Після довгої розмови, мені стало відомо, що всі мої кошти (понад 1 млн. грн..) отримав «гарант» моєї безпеки Тишківський В.Т., аргументуючи тим, що я працював під дуже малий відсоток, тому все потрібно перерахувати та сказала, що не радить мені копати глибше. Крім того, вона повідомила мені, що така доля настигла не мене одного, а й багатьох інших керівників різноманітних підприємств (ТОВ «Фруктовий світ», ПП «Аладея» та багато інших, назви яких я не запам’ятав).
Знову ж таки, пройшов час, я поцікавився у своїх знайомих, чи працює ще в податковій Тишківський В. Т., мені повідомили що так і навіть дуже успішно, що він вже майже півроку контролює імпорт машин та отримує за ці послуги космічні суми в іноземній валюті, займається покровительством фіктивних підприємств, що торгують податковим кредитом (наприклад ТОВ «Аллоха ОК» та багато інших).
Аналізуючи цю ситуацію розумію, що ухилився від сплати певних податків і готовий їх внести до бюджету, якщо буду впевнений що такі посадовці більше не будуть обіймати керівні посади в органах влади. Скажу всім читаючим так: майдан не змінив Україну, корупція надалі перемагає і поки такі люди як Тишківський В.Т. будуть при владі - не бачити нашій державі світлого майбутнього.
Даний лист скеровано до правого сектору, самооборони та люстраційного комітету!