Відповідно до ст. 11 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК :
Реєстрація податкових накладних платниками податку на додану вартість - продавцями в Єдиному реєстрі податкових накладних запроваджується для платників цього податку, у яких сума податку на додану вартість в одній податковій накладній становить:
понад 1 мільйон гривень - з 1 січня 2011 року;
понад 500 тисяч гривень - з 1 квітня 2011 року;
понад 100 тисяч гривень - з 1 липня 2011 року;
понад 10 тисяч гривень - з 1 січня 2012 року.
Податкова накладна, в якій сума податку на додану вартість не перевищує 10 тисяч гривень, не підлягає включенню до Єдиного реєстру податкових накладних.
Послідовність дій при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі затверджена Постановою Кабінет Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 «Про затверження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних».
Для того, щоб зареєструвати ПН в Єдиному реєстрі, необхідно дотримуватися порядку формування та подання податкової звітності в електронному вигляді засобами електронного зв’язку, тобто отримати посилені сертифікати відкритих ключів, укласти договір про визнання електронних документів та придбати необхідне програмне забезпечення.
Для того, щоб покупець міг отримати підтвердження реєстрації ПН в Єдиному реєстрі (для отримання права на подальше віднесення сум ПН до податкового кредиту), йому необхідно направити запит до ЄРПН в електронному вигляді, тобто згідно з порядком формування та подання податкової звітності в електронному вигляді засобами електронного зв’язку отримати посилені сертифікати відкритих ключів, укласти договір про визнання електронних документів та придбати необхідне програмне забезпечення.
Інструкція по формуванню запиту/отримання відповіді щодо реєстрації ПН в Єдиному реєстрі в ПЗ «Податкова звітність»:
Для формування запиту до Єдиного реєстру податкових накладних покупець може безкоштовно отримати з офіційного веб-сайту ДПА у м. Києві (банер ”ПЛАТНИКАМ ПОДАТКІВ ПРО ЕЛЕКТРОННУ ЗВІТНІСТЬ” → ”ЗАВАНТАЖИТИ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ” → ” ОПЗ-програмне забезпечення по формуванню та подачі платниками податків податкової звітності та реєстру отриманих та виданих податкових накладних до органів ДПС в електронному вигляді засобами телкомунікаціного зв'язку”) разом із інструкцією з встановлення. Формує запит за допомогою обрання пункту меню ”ДОКУМЕНТ” → ”СТВОРИТИ ЗАПИТ…” → ”ЗАПИТ ЩОДО ОТРИМАННЯ ВІДОМОСТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНОГО РЕЄСТРУ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ”, виконує накладання ЕЦП, шифрування та надсилання на електронну адресу zvit@sta.gov.ua. Від приймального шлюзу ДПС України на поштову скриньку платника податків надходить відповідь на запит, яку необхідно розшифрувати та перенести до підкаталогу ”xml” основного каталогу, до якого встановлено ОПЗ. Перегляд відповіді можливий після виконання пункту меню ”СЕРВІС” → ”СИНХРОНІЗАЦІЯ ЖУРНАЛУ ДОКУМЕНТІВ” шляхом обрання пункту ”ДОКУМЕНТ” → ”ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДПОВІДЬ…”.»
Джерело: ДПАУ в м.Києві
Похожие материалы:
Немає коментарів :
Дописати коментар