Відповідно до законодавства України кожен суб'єкт господарювання має повне право оскаржити рішення податкової адміністрації, подавши скаргу до податкового органу або до суду. Оскарження рішень податкових органів проводиться як в адміністративному, так і в судовому порядку. Всі скарги на рішення державних податкових інспекцій подаються до державних податкових адміністрацій АР Крим, області, міста Києва або Севастополя. А скарги на рішення вищевказаних податкових адміністрацій подаються в Державну податкову адміністрацію України. При цьому платник податку одночасно з подачею скарги до відповідного податкового органу вищого рівня, зобов'язаний надіслати письмове повідомлення до податкового органу, який брав податкове рішення щодо даного суб'єкта господарювання. Якщо відповідь на скаргу платника податків не надсилається протягом 20-ти днів або протягом продовженого за рішенням керівника контролюючої організації терміну, то така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку. Якщо рішення про продовження строку розгляду скарги керівником податкового органу не було надіслано платнику податків протягом 20-ти днів, відведених на розгляд, то така скарга також вважається задоволеною на користь платника податків. Згідно з нормами процесуального законодавства обов'язок доведення того, що прийняте рішення контролюючим органон правомірно покладається на контролюючі органи. Якщо платник податків звертається зі скаргою у встановлені законодавством строки, то виконання грошових зобов'язань, зазначених у податковому повідомленні-рішенні, призупиняється. Під час розгляду скарги суб'єкта господарювання сума податкового зобов'язання вважається неузгодженою.
У Податковому кодексі Україні реалізовано принцип верховенства і конституційні права людини, які дозволяють більш правомірно проводити процедуру оскарження рішень податкових органів. Якщо на підставі різних законів чи нормативно-правових актів виникає неоднозначне трактування прав та обов'язків суб'єкта господарювання або податкового органу, в результаті чого можливо прийняти рішення, як на користь платника податків, так і на користь контролюючого органу, то рішення приймається на користь платника податків.
Законодавство України надає широкі можливості для оскарження рішень податкових органів. Але для цього необхідно доскональне знання податкового кодексу. Грамотно обгрунтувати неправомірність винесеного рішення податковою адміністрацією, суворо дотриматися всіх формальностей процедури адміністративного оскарження, а також захистити права клієнта в судовому розгляді, є роботою податкового юриста.
Похожие материалы:
У Податковому кодексі Україні реалізовано принцип верховенства і конституційні права людини, які дозволяють більш правомірно проводити процедуру оскарження рішень податкових органів. Якщо на підставі різних законів чи нормативно-правових актів виникає неоднозначне трактування прав та обов'язків суб'єкта господарювання або податкового органу, в результаті чого можливо прийняти рішення, як на користь платника податків, так і на користь контролюючого органу, то рішення приймається на користь платника податків.
Законодавство України надає широкі можливості для оскарження рішень податкових органів. Але для цього необхідно доскональне знання податкового кодексу. Грамотно обгрунтувати неправомірність винесеного рішення податковою адміністрацією, суворо дотриматися всіх формальностей процедури адміністративного оскарження, а також захистити права клієнта в судовому розгляді, є роботою податкового юриста.
По материалам: profit-consul
Немає коментарів :
Дописати коментар